Udział w konkursie wymaga od nauczyciela wypełnienia formularza rejestracyjnego. W tym celu należy przygotować następujące dane:
- adres e-mail nauczyciela,
- nazwisko i imię nauczyciela zgłaszającego zespół uczniowski,
- miejscowość, województwo
- nazwa szkoły i adres szkoły,
- telefon kontaktowy do nauczyciela,
- adres mailowy nauczyciela,
- kategoria wiekowa,
- wstępna liczba uczniów przygotowujących plakat,
- temat pracy (może być wstępna wersja)
- telefon kontaktowy do nauczyciela
Powyższe dane pozwolą nam szybciej skontaktować się z Państwem.
W chwili rejestracji nie powinni Państwo przesyłać danych dotyczących uczniów.
Rejestracja zespołów od 1.02.2025 do 10.02.2025 r.
link do rejestracji: rejestracja
Plakaty będzie można przesyłać od 20.02.2025 do 1.03.2025.
Nauczyciele na konto mailowe podane przy rejestracji otrzymają informacje o sposobie przesyłania plakatów.
Należy przesłać: plakat w języku polskim, plakat w języku angielskim, oświadczenie nauczyciela oraz indywidualne oświadczenia uczniów.
Jeżeli nauczyciel zgłasza więcej niż jeden zespół to wypełnia tylko jedno oświadczenie zawierające informację o wszystkich plakatach.
Treści wymaganych oświadczeń zostaną również przesłane na maila nauczyciela.