WYNIKI KONKURSU - LUREACI

VII Edycja rok 2024/2025

Kategoria I - uczniowie klas 4-6 szkół podstawowych

  • I miejsce – Marlena Dzwonek, Adrian Dzwonek, Michał Piwowarczyk, Zuzanna Mączyńska. Świadomość ekologiczna. Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Wilczkowicach. Nauczyciel: Łukasz Kowalczyk
  • II miejsce – Amelia Sokołowska, Lilia Trawka, Anna Kondrat. Zdrowy styl życia wśród młodzieży. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza w Białymstoku. Nauczyciel: Anita Szymańska
  • III miejsce – Maia Borowska, Adrian Ekstowicz, Damian Orzechowski. Spacerowicze czy głodomory. Spalasz czy dokładasz? Dwujęzyczna Prywatna Szkoła Podstawowa im. Antoniego Bućko w Wasilkowie. Nauczyciel: Agnieszka Maria Najman

Miejsca IV-X

  1. Stefańczuk Irmina. Wartości w życiu człowieka. Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Małym Płocku. Nauczyciel: Magdalena Darmetko
  2. Maja Aniśko. Eko uczeń. Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Małym Płocku. Nauczyciel: Magdalena Darmetko

Kategoria II - uczniowie klas 7-8 szkół podstawowych

  • I miejsce – Aleksander Grzelak, Igor Kłos, Zofia Olender. Hejt – mowa nienawiści. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Bobolicach. Nauczyciel: Klaudia Strzeszewska
  • II miejsce – Antonina Górska, Bianka Kołecka, Alicja Lasota, Mateusz Pajkert, Alicja Pasieka. Czy naprawdę tego potrzebujesz? Zastanów się zanim kupisz. Katolicka Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Gdyni. Nauczyciel: Rafał Narajczyk
  • III miejsce – Julian Kaczmarek, Zofia Matela, Witold Pawlak. Czy kryzys demograficzny Polski dotarł do naszej Gminy? Analiza lokalnych trendów ludnościowych na tle ogólnokrajowych zmian. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi Fundacji EKOS w Swarzędzu. Nauczyciel: Dorota Indrzejczak

Miejsca IV-X

  1. Marta Charazińska, Natalia Szustak, Izabela Opala, Jakub Filipowicz, Michał Gorzelak. Edukacja Domowa. Równowaga, nauka i czas wolny. Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach. Nauczyciel: Łukasz Kowalczyk
  2. Maja Szlagowska, Sergiusz Grendel, Nadia Radowicz, Wiktor Stachowski. Emocje to problemy? Szkoła Podstawowa nr 2 w Mosinie. Nauczyciel: Marzena Kasprzak
  3. Karolina Gołębiewska, Weronika Kuczalska, Aleksander Falencki. Fajerwerki - blaski i cienie. Analiza świadomości wpływu na środowisko naturalne. Szkoła Podstawowa Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie. Nauczyciel: Mirosław Łabanowski
  4. Sofija Khokhlova, Daria Zinevych. AI w procesie edukacji oczami młodzieży - najlepszy przyjaciel czy najgorszy wróg? Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Radomsku. Nauczyciel: Błażej Badowski
  5. Aleksandra Siedlecka, Joanna Modelska, Joanna Licheniak, Miłosz Jędrzejko, Piotr Karczewski. Pomiar zmiany wydajności światła w sali lekcyjnej - analiza natężenia oświetlenia w ciągu dnia. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi Fundacji Edukacji Społecznej EKOS w Swarzędzu. Nauczyciel: Justyna Stachera-Molenda
  6. Sebastian Paszkowski. Katolicka Szkoła Podstawowa Świętej Rodziny z Nazaretu – Ziarno w Słupsku. Nauczyciel: Grażyna Linder
  7. Anna Pakuła, Barbara Kotras, Piotr Wawrzos, Paulina Usnarska, Bartłomiej Adrian Zbróg. Jak oceniana jest podstawa programowa? Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Wilczkowicach. Nauczyciel: Łukasz Kowalczyk

Kategoria III - uczniowie szkół średnich

  • I miejsce – Jakub Tomkiewicz, Dominika Bargieł, Sylwia Podulka, Krystian Szmyd. Sztuczna inteligencja: Przełomowa technologia, czy źródło nowych zagrożeń? Zespół Szkół Ekonomicznych w Brzozowie. Nauczyciel: Magdalena Sobaś
  • II miejsce – Maja Kodzis. NEETs zagrożeniem dla rozwoju społeczno-gospodarczego Europy. VIII Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej-Curie w Katowicach. Nauczyciel: Marta Walczyńska
  • III miejsce – Maryla Krajewska, Dominika Zaremba, Julia Zaręba, Rafał Grodzki, Paulina Szulborska. Świadomość zagrożeń i możliwości związanych ze sztuczną inteligencją – badania ankietowane wśród polskiej młodzieży. Liceum Ogólnokształcące im Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mazowieckiem. Nauczyciel: Urszula Mioduszewska

Miejsca IV-X

  1. Martyna Dawid, Renata Depta, Katarzyna Nowicka, Martyna Bilska. Życie w społecznych klatkach - Ankieta o presji otoczenia. Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku. Nauczyciel: Edyta Saternus
  2. Paweł Kasprzak, Dawid Cendrowski, Kuba Jatczak. Świadomość polskiej młodzieży na temat szans i zagrożeń związanych z rozwojem sztucznej inteligencji. Zespół Szkół nr 2 w Stargardzie. Nauczyciel: Jolanta Stępczyńska
  3. Bartosz Ingram, Masymilian Olpiński, Kamil Maj, Adam Brodziak. Związek pomiędzy poczuciem własnej wartości a uzależnieniem od mediów społecznościowych. III LO im. Adama Mickiewicza w Katowicach. Nauczyciel: Andrzej Mazur
  4. Bartosz Parczewski, Wojciech Pawłowski, Mateusz Alsztyniuk, Uladzislaw Lipiński, Katarzyna Wasyluk. Czy mogę zostać waszym przyjacielem? - czynniki wpływające na adopcje psów ze schroniska. Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku. Nauczyciel: Katarzyna Łogwiniuk
  5. Julia Sianko, Magdalena Majewska, Nicola Plicka, Ewa Zaleska. Smak plastiku? - Świadomość społeczna o mikroplastiku w żywności. Akademickie Liceum Ogólnokształcące Politechniki Białostockiej. Nauczyciel: Zdzisław Babicz
  6. Maja Gomerska, Kinga Księżopolska, Cezary Lewak, Wiktoria Wilczyńska. Sztuczna inteligencja w naszym życiu - co o niej sądzimy? Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Magdaleny Abakanowicz w Gdyni. Nauczyciel: Aneta Gzik
  7. Piotr Cimochowski, Antoni Paszukow, Jarzy Karwowski. Rozwój gospodarczy a przyrost naturalny i dzietność w Polsce w latach 1990 – 2024. Akademickie Liceum Ogólnokształcące Politechniki Białostockiej. Nauczyciel: Zdzisław Babicz

Kategoria IV – studenci studiów I stopnia

  • I miejsce – Jakub Dudek, Julia Gierszewska, Piotr Gradowski, Mikołaj Kaczmarek, Agata Nowak. Ocena stopnia uzależnienia, preferowanych sposobów przyjmowania oraz wpływu zmiany miejsca zamieszkania na przyjmowanie nikotyny przez studentów kierunku lekarskiego. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Nauczyciel: Jakub Winkler-Galicki.
  • II miejsce – Julia Trojak, Weronika Kaczmarek, Miłosz Grunwald, Dariusz Morzuch. Analiza wypalenia studenckiego. Politechnika Gdańska. Nauczyciel: Karol Flisikowski.
  • III miejsce – Wiktoria Malak. Analiza zależności pomiędzy ekspresją receptora estrogenowego beta a danymi klinicznymi u pacjentów z rakiem tarczycy. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Nauczyciel: Agnieszka Rawłuszko-Wieczorek

 

 

 

WYNIKI KONKURSU - LUREACI

VI Edycja rok 2022/2023

Kategoria I - uczniowie klas 7-8 szkół podstawowych

  • I miejsce – Baska Michał, Gorczyca Jakub, Pietruszka Kacper. Czy Polska jest krajem atrakcyjnym dla młodych turystów z zagranicy? Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Sandomierzu. Nauczyciel: Witold Aleksandrowicz.
  • II miejsce – Bzowski Dominik, Hoog Nadia, Szymański Marcin. Jak szkoła przygotowuje do dorosłego życia? Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939 r. w Lisewie Malborskim. Nauczyciel: Michał Romanowski.
  • III miejsce – Wrotniewski Adam. Czy do twarzy nam ze sobą? Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Romualda Traugutta w Toruniu. Nauczyciel: Roman Szefler.

Kategoria II - uczniowie szkół średnich

  • I miejsce – Kęska Alicja, Lesiuk Zuzanna. Świadomość zaburzeń odżywiania w społeczeństwie oczami uczniów oraz rodziców. XIV Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Poznaniu. Nauczyciel: Anna Arndt.
  • II miejsce – Kufel Natalia, Tomkiewicz Jakub, Bargieł Dominika, Podulka Sylwia. Kara śmierci – badanie opinii publicznej na temat kary śmierci. Zespół Szkół Ekonomicznych w Brzozowie. Nauczyciel: Magdalena Sobaś.
  • III miejsce – Sołowiej Michał, Świerzbiński Kornel. Zagrożenia w Biebrzańskim Parku. Pożary. Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana K. Norwida w Mońkach. Nauczyciel: Agata Szpyruk.

Kategoria III – studenci studiów I stopnia

  • I miejsce – Frąckowiak Marta, Sochacki Jakub, Rejmak Michał, Świetlik Maciej, Kuczyński Tomasz. Media społecznościowe a równowaga życiowa. Politechnika Gdańska. Nauczyciel: dr inż. Karol Flisikowski.
  • II miejsce – Kossakowska Joanna. Jak wykształcenia medyczne wpływa na zachowania żywieniowe? Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Nauczyciel: mgr Adrianna Zańko.
  • III miejsce – Gacek Anna, Bukowińska Klaudia, Boratyn Jakub. Zmiany na rynku energii – wpływ na klimat, ceny energii oraz postawy konsumentów w kontekście OZE. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Nauczyciel: mgr Karolina Palimąka.

 

 

Joomla templates by a4joomla